(Android/iOS) Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] fuskkod många resurser
Feb 28, 2022 10:06:27 GMT
Post by highnachagota on Feb 28, 2022 10:06:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många resurser ▞▞▞
▞▞▞ Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] 2022 version ▞▞▞
Ok
Absolut älskade historien! 100% alla berättelser är en fantastisk och rolig berättelse bakom kulisserna. Engelsk översättning är bra, några svåra fläckar men överlag inga problem. Att betala för det extra kapitlet är inte värt det för förhållandet innehåll/$. Jag är glad att kunna stödja utvecklarna och alla inblandade för att fortsätta skapa fantastiska saker. Men jag skulle hellre bara göra det istället för att låsa upp ett extra kapitel som kändes en besvikelse för kursen. Sammantaget älskade det absolut.
För det första är historien bra, jag som gymnasieelev lärde mig mycket värdefull läxa. Anledningen till att jag betygsätter fyra stjärnor är att kapitlet är för kort. Jag önskade att du skapade fler kapitel för att fortsätta berättelsen
Älskar det. Det var vissa delar som gjorde att jag tröttnade lite för snabbt, som i mitten. Fantastisk bild som vanligt. Älskar slutet tho, önskar att du kunde göra mer av detta i framtiden.
Jag älskar det här spelet, men det finns några saker jag vill nämna. Det finns ett par stavfel på fläckar. Jag är fortfarande på den delen där Inori berättar för Hajime vinkeln hemligheten, ändå skulle jag vilja att du fixar dem. Sammantaget är detta spel ett bra sätt att spendera din tid på om du gillar andra appar som Webcomic eller WEBTOON. Den har action, fantastisk handling och mer. Jag rekommenderar det här till många dweebs där ute, särskilt folk som har sett "Seven Deadly Sins", "One Peace" och "Fairytale".
slösade bort min data genom att se så högre betyg, det är bara en historia, du kan inte styra den i alla fall, du kan inte namnge dem. Du kan inte börja där du slutade börja från början och det är tråkigt, jag tog bort det inom 10 minuter. Förlåt, jag gillar det inte alls, jag gillar det fortfarande. tänker varför så högt betyg här
Spelet var okej, antar jag? Historien var riktigt rörig. Rektorn var riktigt rörig och det är som att vi inte hade någon kontroll över alternativen.
Det finns ingen knapp för att gå framåt, överföringarna är hemska, det är hemskt!
det börjar inte ens hur länge jag än väntar.
Det var så vackert! Jag gillade verkligen det här spelet! Grafiken är fantastisk och jag bara älskar karaktärerna! Jag rekommenderar verkligen det här spelet till andra som är intresserade. 🥰😁
Jag njöt verkligen av spelet. Grafiken är felfri, handlingen är hjärtskärande. Hoppas verkligen på fler spel i framtiden.
Jag skulle betygsätta den här roliga upplevelsen högre om mitt öra fortfarande inte ringde 30 minuter efter den där öronbedövande tonen i kapitel 4. Det faktum att du säger åt oss att använda hörlurar till är bara grymt. Spelare se upp, använd hörlurar med försiktighet i kapitel 4 (jag är inte tillräckligt långt för att säga om det händer mer än. Jag kommer att uppdatera om det gör det).
En unik visuell roman. Jag njöt av det ideal som spelet kunde förmedla. Sättet som det visar problem som orsakas av skillnader på ett sätt med fantasitema är utmärkt. Vissa av illustrationerna kan förbättras, men överlag gav det mig en bra upplevelse när jag följde deras berättelser.
Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] Авантуристичке exo
Jag fullkomligt älskar den här appen! Det går smidigt på min telefon, har en fantastisk historia och fantastiska konstverk! Jag är väldigt lyckligt lottad som har kunnat hitta det här spelet.
Absolut fantastiskt. Det har varit en av de roligaste berättelserna jag någonsin läst. Jag älskar hur huvudkaraktären ger de avslutande kommentarerna för avslutning och jag njöt av att ni skapare blandade in reklam med berättelsen. Jag njöt också av de komiska slutet och replikerna och hur de inte tog bort från berättelsen. Mitt enda klagomål är att ibland efter att ha spelat på appen ett tag, kommer de olika spåren för spelet att blandas ihop och orsaka en missblandning av ljud.
Det här spelet är fantastiskt! Jag älskar konsten, handlingen och karaktärerna! Jag skulle ge detta 5 stjärnor, men det är inte så att det är några större problem jag haft med det, bara det hade varit trevligt med fler alternativa slut som inte var återvändsgränder. Men överlag är det ett fantastiskt spel och jag rekommenderar det definitivt till alla som älskar visuella romaner.
Berättelsen var bra men problemet är att när du bläddrar uppåt för att se konversationen igen släpar det efter
Herregud. Jag älskade det här spelet! Jag kanske avinstallerar det, men jag avslutade det och spelet är inget annat än helt fantastiskt! Jag tycker att det här är en bra tidsfördrivare också. Älskade det. Vänligen spela det om du får en chans.
colleagues that have made a strong impression on me and on my work: Björn Johanson—for always being a good friend; Jonas Lund- berg—comrade in arms;
When the patient presents, it is important to take a thorough history, as the patient's perception of visual impairment (I can't read the paper) may be
Alldeles för kort!!
Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] Adventure aao
Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] 冒險 dhp
Det här är verkligen fantastiskt och jag hoppas att det kommer en uppföljare, jag spelade om det här spelet om och om igen. När jag först började spela det var jag väldigt sjuk, det här fick mig att känna att jag var feakin på moln 9. Jag älskar varje slut, ja acceptera om jag slog rektorn för att pulp...eller dödade honom, gud vad jag hoppas att jag gjorde' inte döda honom. men bra jobbat i alla fall och jag tror att jag såg annonser för andra spel? Jag ska försöka spela de också.
Såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå...
Jag älskade absolut att spela det här det fick mig att skratta och ärligt talat fick mig att gråta och jag gråter inte ofta (ganska död inuti lol) när jag spelar ett spel. Ärligt talat skulle jag spela det här om och om igen bara för att läsa om interaktioner med några av de roliga alternativa slutet. Om jag hade pengarna skulle jag helt och hållet stödja spelet (och få se sommarlovet extra) Det här är verkligen ett spel jag ser mig själv komma tillbaka till och spela igen. Och det här är också något jag helt och hållet skulle rekommendera dig att prova. Du kommer inte ångra dig!!!
Sleepless in Hollywood: Tales from the New Abnormal in the Movie ...
varje gång jag försöker trycka för att starta kommer det inte att göra någonting
Det var fenomenalt! ett mycket välkomnande spel med bra soundtrack och knäppa karaktärer. Jag har aldrig sett ett spel utan mikrotransaktioner som ett sätt att gå vidare till historien. Det här är ett av de spel jag gillar mest. Dev du tycker om detta exceptionella spel.
Älskar och spelade igenom hela slutet. Köpte genast det extra kapitlet. Rolig och avslappnad visuell roman. Konst är gulligt. Annonser är inte alls dåliga. Uppstår bara när du vill se ett annat slut. Helt värt att gå igenom för de fåniga slutet!
Det här spelet var så trevligt att spela. Jag njöt verkligen av att spela igenom det här, och bara chillade hela dagen i mitt hus bara för att avsluta det. Karaktärerna är så älskvärda, stilen är enkel och trevlig, och historien var riktigt bra! Slutet fick mig verkligen att önska att det fanns mer i den här historien, och jag hoppas att det kommer en dag. Ladda ner det här spelet för jag lovar att du inte kommer att ångra dig!! ❤❤
Det var en bra story, men det tog lång tid att hålla historien igång. Så jag blev lite uttråkad.
ytterligare ett extraordinärt tillägg till serien. premissen är så rolig och jag älskar att man kan läsa det hela gratis och sedan välja att köpa det extra kapitlet i slutet om man vill. Jag kan inte vänta på att se vad som händer i nästa match!
Det är ett riktigt bra spel. Många val, många avslut, men det skulle vara riktigt trevligt om ni lade till, typ, bilder för alla bra OCH dåliga avslut. Och bara minska mängden text eftersom det är MYCKET. Och det är det, riktigt bra spel 9/10 rekommenderar verkligen.
... he wondered what's wrong with her, his totally acting weird and abnormal, ... is joking but I know he is joking don he is a very close friend Ahmed fa.
Project Makeover Įprastos temos cqv
Några översättningsfel, men jag njöt verkligen av upplevelsen och att få 2 av de 6 sista ändelserna (liksom några återvändsgränder längs vägen.) Det är en fantastisk historia och ett av de sista ändelserna fick verkligen en tår i ögat, hajime var bara några steg från där den stod 😢. Ser fram emot de andra avslutningarna. Dessutom gjorde jag omtumlande det ☺.
resulterade behandling med Olumiant i signifikant förbättring enligt patientens och ... urate-lowering strategy, versus usual care for gout".
Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] রোমাঞ্চকর sjc