Post by highnachagota on Feb 28, 2022 10:12:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Time Surfer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Time Surfer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke all hack ▞▞▞
▞▞▞ Time Surfer 2022 version ▞▞▞
Det er så fantastisk
Noen ganger har det mye etterslep
Jeg pleide å spille denne LOADS når jeg var litt yngre, og alle minnene flommet tilbake til meg, ettersom noe spill, og en god tidspasser, ble brukt på tur og fikk det til å gå SÅÅÅÅ mye raskere 👌
Earn to Die 2 Preteky yiue
Bra spill! kreativ, morsom å spille og elsker den klassiske 80-tallsstilen! Fortsett det gode arbeidet!
Ikke verst
Time Surfer Παιχνίδια arcade ogf
super fantastisk konsept om spole tilbake
SØT👌🏻
g h
sjarmløse små vinger ripoff.
Fantastisk. Tiden går veldig fort og det er kjempegøy. Jeg liker at det er forskjellige kart, så det er ikke ett kjedelig kart. Jeg personlig liker dette spillet veldig godt, og det kan du også!
Det suger. Skapere STOP DET Få HJELP.
Veldig avhengighetsskapende
Legitimt morsomt og super solid laget mobilspill. Virkelig vanedannende, fin grafikk og ingen påtrengende annonser eller betalingsmurer. En gave hvis du kjeder deg og alt du har er telefonen din.Du har laget et fantastisk spill som alle kan glede seg over selv offline, også det er bra at du lett kan tjene kake, det er ikke veldig vanskelig, men det som er veldig vanskelig er å samle power-ups når du ønsker å få en du enten savner den eller er for høy. Vel, dette er et bra spill. Godt jobba
DETTE SPILLET SUGER! IKKE LASTE DET ned!
Jeg elsker fartsøkningen
Fint spill, det er morsomt og fullt av elementer.
Jeg liker det veldig godt
Legende
Time Surfer 街機 iaar
En haug med morsomme og fin måte å kaste bort litt tid (på en god måte).
Ingen annonser! Jeg liker glidespill, men det er for mye arbeid for hjernen min å måtte spole tilbake tid og sånt. Kudos til utviklerne, dere er flotte mennesker!
Veldig bra spill, skjønner
Hvordan har jeg aldri vurdert dette?? Jeg har hatt det i mange år (hvis jeg husker det, jeg fikk det på en ydmyk pakke helt tilbake da det var et betalt spill) og finner meg stadig på vei tilbake til det. Jeg har spilt det mer enn noe annet Android-spill. Det er avhengighetsskapende, og samleobjektene holder deg i gang.
Jeg hater det
Time Surfer આર્કેડ tvfe
Denne appen er så bra
Kjempebra
Utrolig musikk Vakker grafikk Morsomt spill Trenger jeg å si mer?
Jeg liker det så godt at jeg ikke engang vet hva jeg skal skrive
Det er supergøy
Det er ok og alt, men det er veldig flaksbasert. Du kan kjøre superfort til det er en uunngåelig hindring og så kommer varmen. Selv når du snur tiden kan du fortsatt ikke unngå det, du kan holde nede og håpe på det beste. Jeg ville ligge på gulvet og gå superfort i ferd med å rømme til det tilfeldigvis var en romvesen, så kom ned og slo meg og jeg dør. Jeg kan ikke gjøre noe selv om det å snu tiden ikke vil fungere fordi det ikke ville være noe jeg kan få fart på.
Det er til og med uten tvil bedre enn Tiny Wings siden dette spillet er mye mer fartsfylt med mer sprø s*** på gang, og til tross for onde mikrotransaksjoner kan alle gjenstandene kjøpes av vanlige spillere også uten å måtte male mye, og ingen annonser enten. Kjører smørglatt på min Galaxy S4, kunne ikke ANBEFALE dette spillet nok
Flink
Liker dette spillet
Beste spillet noensinne
Umulig / unintuitivt oppdrag (grind planet)
Jeg fikk denne i den ydmyke bunten for en stund tilbake, og nå er den gratis? Lamt.
Så noen må spille
Time Surfer Arkade pvl